17 Mart 2008 Pazartesi

Kurgu Kuşağı

"Kurgu Kuşağı" nın Genel Özellikleri
Kurgu kuşağında öğrenciler;
􀂃 Yaratıcı düşüncelerini yaratıcı düşünmenin ilk basamağı olan düşünmeyi öğrenme yönünde adımlar atılan “düzen” kuşağındaki temel üzerine yapılandırırlar.
􀂃 Merak ve hayal ettikleri ile değiştirmeyi, geliştirmeyi ve kolaylaştırmayı düşündüklerinden çözüme yönelik fikir ve hayal güçlerini yazarak, çizerek somutlaştırırlar.
􀂃 Çözüme yönelik düşüncelerini başkaları tarafından doğru anlaşılmasını sağlayacak nitelikte çizer ve çevresiyle paylaşırlar.
􀂃 Düşüncelerini yasal koruma altına alma süreçlerini fark ederler.

Kurgu kuşağı odak noktalarının sınıflara göre dağılımı
6. SINIF “Düşünelim Çözelim”
7. SINIF “Düşüncelerimizdeki Değişim ve Gelişim”
8. SINIF “Düşüncelerimizi Koruyalım”

11 yorum:

Adsız dedi ki...

ben heryerde aradım bulamadığım bilgiyi burada bultum teşekkür ederim

Adsız dedi ki...

çoooooooooook
kötü
bidaha olmASIN

Adsız dedi ki...

aptallar en güzel velübaba neyse orosbub piç mal

Adsız dedi ki...

çok terbiyesizsiniz ve bir daha böyle laflar kullanmayın burabir ödev sitesi

Adsız dedi ki...

siktiklerim böyle sitemi olur

Adsız dedi ki...

godomun dölleri

ben dedi ki...

arkadaslar bence haksızlık ediorsunuz bu site kötü dnecek bi site değil bence berabt ötesi bir site bunu kim yaptıysa yazık:S

Adsız dedi ki...

sen aldırma bunlara site çok güzel olmuş eline sağlık:D

başak akbağ dedi ki...

böyle laflar koyuyosan isminide yazsana beğenmiyosan siteyi sen daha güzelini yapta görelim sikmek filan düzgün konuş mal

berkay ercan dedi ki...

seni seviyorum mina

Adsız dedi ki...

nasıl site lan bu arkadaşlar sizekatılıyorum böylesite olmazolsun benim sitem bundan daha güzel